fbpx

Little Purple Box

FAQ

 

De Mest stillede spørgsmål:
HVAD ER LITTLE PURPLE BOX?

Little Purple Box er et abonnement på en eksklusiv æske fyldt med beauty produkter som sendes hjem til dig en gang i måneden. Æsken indeholder mindst 5 high-end skønhedsprodukter fra både internationale og danske brands. Produkterne kan være alt fra makeup, hudpleje, hårpleje, parfume eller lignende i enten full size, travel size eller eksklusiv sample size. Boksen vil altid have en værdi på over 800 kr. pr. boks, og du er altid garanteret at modtage mindst 3 full size produkter.

Hver månedsboks laves i et begrænset antal og sælges derfor kun så længe lager haves. Hvis du er tilmeldt vores løbende abonnement er du hver måned garanteret at modtage månedsæsken. Engangskøb af æskerne er derfor kun aktuelt hvis vi har flere æsker på lager end antal tilmeldte abonnementer.

HVAD KOSTER LITTLE PURPLE BOX?

Ved køb af månedsabonnement koster Little Purple Box 319 kr. pr. måned, inklusiv håndtering og fragt til nærmeste pakkeshop. Engangskøb af månedsæskerne koster 338 kr. inklusiv håndtering og fragt til nærmeste pakkeshop. Der kan tilvælges hjemmelevering for 39 kr.

HVORDAN FUNGERER DET LØBENDE ABONNEMENT?

Ved tilmelding af abonnement vil du modtage den aktuelle månedsboks som din første boks, medmindre boksen er udsolgt. Eks: Dersom du bestiller i juli, så er det juliæsken du modtager som din første boks. Betaling for din første boks trækkes fra din konto straks efter oprettelse af abonnement. Betaling for det løbende abonnement bliver herefter trukket fra din konto hver den 1. hverdag i måneden.

Du skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved Little Purple Box. Er du under 18 skal vi have samtykke fra dine forældre. 

OPSIGELSE AF ABONNEMENT

Du kan til enhver tid stoppe dit abonnement. Dette kan du gøre ved enten at logge på din profil på ”Min konto” > ”Abonnementer” > ”Opsig abonnement”, eller skrive til vores kundeservice på hello@littlepurplebox.dk.

Hvis du ønsker at opsige dit abonnement for den kommende måned, kan du enten sende en opsigelse til hello@littlepurplebox.dk senest den 25. i måneden. Hvis du opsiger abonnementet via din konto, skal dette gøres senest den sidste hverdag i måneden.  

Vær obs. på at et afsluttet abonnement ikke kan reaktiveres. Hvis du ønsker at blive abonnent igen skal du starte et nyt abonnement. 

Ændring af betingelser for abonnement

 Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af Little Purple Box foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.

Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.littlepurplebox.dk.

Behandling af personlige oplysninger

For at administrere dit abonnement behandler vi en række oplysninger om dig, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit abonnement samt til statistiske formål.

Spørgsmål om INDHOLD:
Hvad indeholder boksen?

Vi udvælger hver måned minimum fem high-end beauty produkter til æsken. Du er altid garanteret at modtage mindst 3 full size produkter. Dette kan være alt fra makeup, hudpleje, hårpleje, parfume eller lignende. Vi har fokus på høj kvalitet og på et bredt udvalg af både brands og produkter, som vil passe til et bredt udsnit af kvinder.

Når vi udvælger produkter, vil vi også have fokus på om disse er økologiske, veganske og parfumefri, men vi kan ikke love at vi udelukkende levere økologiske, veganske og parfumefri produkter i vores Little Purple Box.

Er produkterne testet på dyr?

I henhold til EU-lovgivningen er det forbudt at teste på dyr. Derfor vil alle de produkter du modtager i din Little Purple Box aldrig være testet på dyr.

Allergi

Alle danske og europæiske regler er overholdt, men derfor kan vi ikke garantere at æsken ikke indeholder specifikke produkter, som du kan have en allergisk reaktion på.

Hvis du tidligere har oplevet allergi over for bestemte produkter eller ingredienser, anbefaler vi altid at du tjekker produktets ingredienser eller kontakter egen læge, før du tester de nye produkter.

Spørgsmål om betaling:
Hvilke betalingskort kan anvendes?

Du kan betale med:

  • VISA + VISA/Dankort)
  • VISA Elektron
  • Mastercard
  • Mastro Card
  • JCB
  • UnionPay
  • MobilePay (Kun ved engangskøb)
Hvornår bliver betalingen trukket fra min konto?

Ved køb af et månedsabonnement trækker vi betaling for din første æske kort efter oprettelsen af abonnement og efterfølgende abonnementsgebyrer betales herefter hver den 1. i måneden. (Medmindre den aktuelle månedsboks er udsolgt, da vil første betaling være den 1. i den efterfølgende måned.)

EKS: Dersom du køber et abonnement i juli, så trækkes beløbet for den første boks med det samme, og den første boks du modtager er juliæsken.

Ved engangskøb af månedsæskerne trækker vi først beløbet når vi har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med at pengene bliver trukket, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb som bliver trukket og hvad ordren indeholder. 

Hvordan ændrer jeg mine kortoplysninger?

Såfremt du får et nyt betalingskort, er det vigtigt, at du logger ind på din profil og ændrer dine kort oplysninger. Dette gør du under ”Min konto” > ”Abonnementer” > ”Skift betaling”. Husk at trykke “opret abonnement” for at gennemføre, når du har indtastet de nye oplysninger. 

Manglende betaling

Hvis du ikke er i stand til at betale for din æske, når du først tilmelder dig vores abonnement, vil det medføre at dit abonnement ikke bliver aktiveret. Ved engangskøb hvor du ikke er i stand til at betale for produktet, vil du ikke modtage den pågældende æske.

Hvis du har fået et nyt betalingskort, og du ikke har ændret dine kort opplysninger inde på din profil, vil vi ikke have mulighed for, at trække betaling for abonnementæsken. Hvis vi ikke modtager betaling, vil du ikke modtage æsken for den pågældende måned, og abonnementet kan blive opsagt.

Modtages betaling for abonnement ikke, kan Little Purple Box uden varsel ophæve abonnementsaftalen.

Spørgsmål om levering:
Hvornår sendes æsken?

Vi bestræber os på at udsende æsken senest den 15. i hver måned. Dette gælder både abonnement ordningen samt engangskøb af æsken. Vi tager dog forbehold for forsinkelser. Hvis du køber et abonnement eller et engangskøb efter udsendelsesdatoen, vil æsken afsendes inden for 1-3 dage.

Hvordan kan jeg tracke min æske?

Når æsken er sendt afsted vil du modtage en mail med tracking-nummer. Hos GLS kan du finde al information vedrørende din forsendelse. GLS sender en email og sms når pakken er klar til afhentning.

Sender I til udlandet?

Vi leverer kun til Danmark (gælder ikke Grønland og Færøerne). Vi kan desværre ikke tilbyde levering til udlandet på nuværende tidspunkt.

Hvordan ændrer jeg kontakt- og leveringsinformation?

Hvis du skal ændre dine kontaktinformationer eller adresseoplysninger, kan du gøre dette ved at logge ind på din konto: ”Min konto” > ”Adresser” > ”Rediger”.

Du kan også sende en mail til os på hello@littlepurplebox.dk, så skal vi nok ændre det for dig.

Min æske er blevet sendt retur, Hvad gør jeg?

Hvis din æske er blevet returneret fra udleveringsstedet, bliver beløbet for æsken (minus fragtomkostninger på 49 kr.) refunderet til din konto inden 7 hverdage. Du skal derfor hurtigst muligt tage kontakt med os, hvis du ønsker æsken udsendt på ny. Hvis æsken skal sendes ud på ny, bliver du pålagt nye leveringsomkostninger.

Spørgsmål om reklamation:
Kan jeg fortryde mit køb?

Ja du kan fortryde købet indenfor 14 dage og returnere æsken til os hvis den yderste kartonforpakning ikke er åbnet. De 14 dage regnes fra den dag du modtager din Little Purple Box. Fortrydelsesfristen vil altid omfatte mindst syv arbejdsdage.

Du kan kontakte vores kundeservice på hello@littlepurplebox.dk.

Æsken skal returneres til:

Little Purple Box ApS
Blåkildevej 55B, 1. 2
9220 Aalborg Øst

Huske at skrive afsender på æsken. Når vi har modtaget æsken vil penge blive returneret til din konto.

Jeg har ikke modtaget min æske, hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice på hello@littlepurplebox.dk så skal vi hurtigst muligt besvare din henvendelse og finde en løsning. 

Der mangler et produkt i æsken, hvad gør jeg?

Æsken skal altid indeholde mindst fem skønhedsprodukter. Hvis du mangler et produkt, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig selvfølgelig gerne.

Jeg har modtaget et ødelagt produkt eller æske, hvad gør jeg?

Vi beklager meget at du har modtaget en æske eller et produkt som er ødelagt. Desværre sker der nogle gange ting under transport som vi ikke har kontrol over. Men ingen grund til bekymring. Det eneste du skal gøre er at sende et billede af den ødelagte æske eller produkt til vores kundeservice på hello@littlepurplebox.dk inden 14 dage efter du har modtaget æsken, så hjælper vi dig videre med enten at sende et nyt produkt eller refundere beløbet til din konto.

Andre Spørgsmål:
Engangskøb af æskerne

Det er muligt at købe månedsæsken som et engangskøb uden at blive tilmeldt abonnementet. Ved engangskøb udsendes disse samtidig med den faste udsendelse, som er senest den 15. i måneden. Hvis et engangskøb bliver foretaget efter udsendelsesdato, afsendes æsken inden for 1-3 dage. Betaling trækkes først når æsken er afsendt.

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto?

Du kan have indtastet din e-mail adresse forkert, da du oprettede din konto. Send os venligst en e-mail på hello@littlepurplebox.dk med dit fulde navn, e-mail adresse og telefonnummer, så hjælper vi dig.

Kan jeg pause og genaktivere mit abonnement?

Det er ikke muligt, at pause eller genaktivere abonnement på nuværende tidspunkt. Dersom du har opsagt dit abonnement, og ønsker at modtage boksene igen, skal du bestille abonnement på nyt. 

Fik du ikke besvaret dit spørgsmål?

Vi beklager at vi ikke kunne svare på dit spørgsmål. Du kan sende en mail til vores kundeservice på hello@littlepurplebox.dk, så kan vi hjælpe dig. Vi kan også træffes på telefon mandag til fredag mellem kl. 14-17.

så let er det

Bestil et abonnement eller shop en enkelt box.

Ingen binding. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.

Modtag din box.

Du modtager altid mindst 5 produkter til en værdi af minimum 800 kr.

nyd dine produkter.

Der vil altid være mindst 3 full size produkter i æsken.